Ministerstvo zahraničních věcí
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Operační program výzkum, vývoj a vzdělávání www.stoupaninahoru.cz www.woodcraft.cz Kmenové zřízení STRÁNKY ARCHIVOVÁNY NÁRODNÍ KNIHOVNOU ČR ČRDM - Česká rada dětí a mládeže ATOM - Asociace turistických oddílů mládeže ČR

Kurz Tvorba obsahu sociálních sítí

(aktualizováno 29.4. 2021)
Zpráva » Pozvánka
Česká rada dětí a mládeže pořádá online kurz Tvorba obsahu sociálních sítí.
 
Termín: 
úterý  4.5.2021 v 17:00 – 20:30
čtvrtek 6.5.2021 v 17:00 – 20:30
úterý 11.5.2021 v 17:00 – 20:30
čtvrtek 13.5.2021 v 17:00– 20:30
 
Hodinová dotace akreditovaného kurzu: 16h 
 
Lektor: Janča Skalková
 
Akreditace MŠMT: 32298/2020-6-695 jako další vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP)
- úspěšný absolvent získá certifikát o absolvování vzdělávacího programu
 
 
Anotace vzdělávacího programu:
Program pomůže pedagogickým pracovníkům teoretickou i praktickou výukou správně uchopit prezentaci organizace v online prostředí, což bude mít vliv na činnosti práce s dětmi.
Kurz prakticky provede účastníka jednotlivými fázemi práce i nástroji pro tvorbu obsahu na Facebooku, Instagramu a okrajově Linkedinu. Od správy profilů až po tvorbu konkrétních příspěvků na sítích a prezentaci. Účastník se také okrajově seznámí s jednotlivými oblastmi online marketingu jako jsou PPC, SEO, E-mailing, PR.
Naučí se různé techniky práce s příspěvky i daty, díky úkolům z hodiny. Zjistí jejich výhody i nevýhody. Pro svou organizaci vypracuje strategický dokument, který pomůže uchopit prezentaci v online světě.
 
Obsah online kurzu: (Bude ještě specifiky upraven dle požadavku účastníků)
Ukončení vzdělávacího programu: Závěrečný kratičký test + prezentace strategického dokumentu.
 
1) Definice online marketingu a jak zapadá do chodu organizace (2 hodiny)
- Uvedení do problematiky online prezentace
-Nástroje online marketingu (PPC, SEO, PR, Sociální sítě a další)
- Začátek práce se strategickým dokumentem
 
2) Úvod do sociálních sítí (2 hodiny)
- Historie a vývoj vliv sociálních sítí
- Druhy sociálních sítí a jejich specifika v Česku pro rok 2021, a které využít pro organizaci
- Správná struktura a možnosti firemních profilů (fan page) 
 
3)Práce s obsahem (5 hodin)
- Jak funguje zobrazování příspěvků (algoritmus)
- Nejčastější typy příspěvků (jejich výhody/nevýhody) 
-Cíle příspěvků
- Jak napsat text příspěvku (hastagy, tagování, na co si dát pozor)
- V rámci 3 oblasti zjistíte také co znamenají pojmy:  fakenews, clickbait
- V rámci hodin dostanete úkoly, které budou zaměřeny na tvorbu příspěvků
 
4)Plánování příspěvků (3 hodiny)
- Strategie plánování obsahu (témata příspěvků, frekvence přidávání příspěvků)
-Publikační plán příspěvků (Akční obsahový plán)
-V rámci hodin dostanete úkol vytvořit podle zadání obsahový plán pro organizaci
 
5) Základní editační programy (2 hodiny)
- Mobilní i webové aplikace (Canva, Creator Studio a další)
- Práce v programech
- V rámci hodin dostanete úkol vytvořit podle zadání fotku/video v programu
 
6) Ukončení kurzu (2 hodiny)
- Závěrečný test
-Prezentace strategických dokumentů
Q+A – otázky k probíráným tématům, brainstorming a závěrečná diskuze
 
Cena: pro členy ČRDM 2400,-Kč
pro ostatní 2600,- Kč
pro členy LLM zdarma (ignorujte příchozí informace o koordinátorovi nebo platbě, tuto záležitost řeší ústředí s ČRDM)
Účastník získá odkaz k připojení po uhrazení účastnického poplatku (Akceptujeme printscreen z internetového nebo mobilního bankovnictví o odešlé platbě). Informace k platbě účastník získá po přihlášení na kurz. Kurz je možno hradit z projektu Zvyšování kvality neformálního vzdělávání.

Dále viz:


Komentáře, diskuze

Doposud nebyl zaznamenán žádný komentář.


Kolik je čtyři krát jedna ? (ochrana proti nevyžádanému příspěvku)

Nový příspěvek
Jméno:*
Email:
WWW:
Odpovědět:
Příspěvek:*
* Povinná položka
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Správce těchto stránek nemůže ovlivnit jejich obsah a nenese za něj zodpovědnost. Vyhrazuje si však právo je odstranit.
Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus, neplacená reklama a příspěvky nesouvisející s příslušným tématem.
Pokud s něčím nesouhlasíte, uveďte důvod a přidejte argumenty. Jinak je váš názor k ničemu a nemá tu co dělat.