Vedení kanceláře má na starosti nadále Eva Weislová. Od léta 2016 převzala agendu hospodaření LLM a vše, co s tím souvisí Veronika Dlabalová.
Chcete-li nás navštívit (například během úředních hodin), naleznete nás v pátém patře, číslo dveří 505 - 506.
A koho že tedy můžete v kanceláři LLM potkat?
V současnosti se agenda kanceláře dělí mezi čtyři osoby – Eva Weislová, Veronika Dlabalová, Jitka Doležalová - Stařešina, Alena Hájková – Alča. Eva, Veronika a Stařešina jsou zaměstnané na částečný úvazek a Alča vypomáhá jako osvč.
Eva Weislová
|
-
Řízení kanceláře
-
Komunikace s úřady, členy, kmeny a dalšími subjekty
-
Příprava, vyhodnocení a kontrola realizace projektů a dotací (obsahová část)
-
Zajištění servisu pro náčelnictvo
-
Zodpovědnost za poskytované informace
-
Předávání agendy, podpora a konzultace nových zaměstnanců
-
Příležitostně další kancelářské práce
|
Veronika Dlabalová
|
-
Vedení účetnictví a výkaznictví LLM
-
Finanční část dotací a projektů - příprava, vyhodnocení, kontrola realizace
-
Metodická podpora a konzultace pro kmeny v oblasti účetnictví a dotací
|
|
|
Jitka Doležalová - Stařešina
|
-
Evidence členů
-
Korespondence
-
Vedení pokladny
-
Granty MHMP
-
Další administrativní činnost
|
|
|
Alena Hájková - Alča
|
|
Některé věci mohou být z kanceláře předány dalším členům
náčelnictva nebo LLM. Proto je možné, že krom níže zmíněných s Vámi nějaké záležitosti bude řešit i někdo jiný.
Úřední hodiny kanceláře jsou každé úterý od 16:00 do 18:00 (v případě potřeby je možné se domluvit i na jiný termín e-mailem, telefonem či skypem). Snažíme se v kanceláři prostřídat tak, aby byl skoro každý den někdo přítomen, ale mimo úřední hodiny to tak být zkrátka někdy nemusí a není zaručeno, že někoho zastihnete. Vyřizování Vašich záležitostí může trvat několik dní z tohoto důvodu, ale i proto, že máme úkoly rozdělené a každý vyřizuje něco.
Děkujeme za pochopení.