V současnosti se agenda kanceláře dělí mezi šest osob – Markéta Řezáčová – Marka, Jitka Koutenská – Woapewin, Jitka Doležalová - Stařešina, Alena Hájková – Alča, Klára Mutinská a nově nám začala dobrovolně vypomáhat Iva Procházková. Marka, Woapewin a Stařešina jsou zaměstnané na částečný úvazek, Klára vypomáhá na dpp a Alča jako osvč.
Markéta Řezáčová - Marka
|
-
Interní chod kanceláře
-
Vyřizování vybrané agendy
-
Účetnictví a výkaznictví
-
Postupně předává svou agendu Woapewin a Ivě
|
Jitka Koutenská - Woapewin
|
-
Zveřejňování informací na webu
-
Aktualizace kalendária
-
Spolupráce na projektech (MŠMT, OPVK)
-
Totemová deska apod. publikace
|
Jitka Doležalová- Stařešina
|
-
Evidence členů
-
Korespondence
-
Vedení pokladny
-
Granty MHMP
|
Klára Mutinská
|
-
Do konce roku 2013 pomáhá s vedením účetnictví
|
Iva Procházková
|
-
Účetnictví
-
Vyúčtování dotací 2013
-
Postupně bude přebírat agendu od Marky
|
Alena Hájková - Alča
|
|
Některé věci mohou být z kanceláře předány dalším členům
náčelnictva nebo LLM. Proto je možné, že krom níže zmíněných s Vámi nějaké záležitosti bude řešit i někdo jiný.
Úřední hodiny kanceláře jsou každé úterý od 16:00 do 18:00 (v případě potřeby je možné se domluvit i na jiný termín e-mailem, telefonem či skypem). Snažíme se v kanceláři prostřídat tak, aby byl skoro každý den někdo přítomen, ale mimo úřední hodiny to tak být zkrátka někdy nemusí a není zaručeno, že někoho zastihnete. Vyřizování Vašich záležitostí může trvat několik dní z tohoto důvodu, ale i proto, že máme úkoly rozdělené a každý vyřizuje něco. Děkujeme za pochopení.