V současnosti se agenda kanceláře dělí mezi čtyři osoby - Jitka Doležalová - Stařešina, Alena Hájková - Alča, Klára Mutinská a Markéta Řezáčová - Marka. Některé věci mohou být z kanceláře předány dalším členům náčelnictva nebo LLM. Proto je možné, že krom níže zmíněných s Vámi nějaké záležitosti bude řešit i někdo jiný.
Jitka Doležalová - Stařešina
|
-
Požadavky na dotace 2012
-
Evidence členů
-
Přihlašování na akce
-
Korespondence
-
Vedení pokladny
|
Alena Hájková - Alča
|
|
Klára Mutinská
|
-
Informování členů a veřejnosti
|
Markéta Řezáčová - Marka
|
-
Interní chod kanceláře
-
Vyřizování vybrané agendy
|
Nikdo, z výše uvedených, není v kanceláři přítomen každý den. Vyřizování Vašich záležitostí proto může trvat několik dnů. Děkujeme za pochopení.
Úřední hodiny kanceláře jsou každé úterý v čase 16:00 - 18:00 (v případě potřeby je možné se domluvit i na jiný termín e-mailem, telefonem či skypem)
Pokud budete komunikovat telefonem či skypem mimo úřední hodiny, není zaručeno že v kanceláři někoho zastihnete.