Soutěž jednotlivců zaměřená na čtyřhrannost woodcraftera. Hra je rozdělena na několik (obvykle dvě) časových částí.
V dopolední části hráči různým způsobem obíhají dvanáct stanovišť (počet je dám podle počtu světel Čtyřnásobného ohně) a získávají body dle úspěšnosti v plnění znalostních i dovednostních úkolech.
Odpolední část je vždy pro hráče překvapením. Skládá se ze stanovišť s netradičními a mnohdy týmovými úkoly.
Vítězem se stává ten, kdo získá ze všech částí dohromady nejvíce bodů.
![foto č. 2](/UserFiles/Image/2009/VeH/kiwendotha08_2_maly.jpg)
![foto č. 3](/UserFiles/Image/2009/VeH/kiwendotha08_3_maly.jpg)
![foto č. 4](/UserFiles/Image/2009/VeH/kiwendotha08_4_maly.jpg)
Celý děj hry je obalen pověstí, legendou či povídkou, která bojovníky doprovází po celou dobu činnosti. Z posledních ročníků uveďme například "Stoupání na horu", či "Dvanáct znamení a páv" inpirované dakotskou noční oblohou.
Je kalendářně poslední z Velkých her, spolu s vyhlášením výsledků hry se slavnostně vyhlašují i vítězové Velkých her.